רובוטים.אורג

רובוטים אינפורמצ בע"מ
11 2022

איש המסור: פרק 5

ספויילרים כל הדרך למטה.

זה היה הפרק האהוב עלי עד עכשיו!
סוף סוף כל מחלקה מיוחדת 4 של אקי בתצורתה המלאה, והתחילו לעשות משימות ביחד, אז אני מאוד מרוצה, כי אהבתי את המשימה של הקומה האינסופית במלון.

הימנו וקובני הצטרפו עכשיו. אני בעיקר מרוצה שהימנו כבר שם, כי היא מבדרת ותמיד מראים איתה אירועים חשובים; הימנו עבדה במחלקה לצייד שדים הרבה לפני אקי, אחרי 6 שותפים שכולם מתו ובידיוק אחרי שהיא עשתה את עיסקת יד ימין תמורת עין ימין עם ה-Ghost Devil הראו את אקי הצעיר מגיע לעבוד איתה, וכבר אין לה כוח לכלום אז היא רק רק מאחלת לו לא למות.

מקימה סיפרה לדנג’י על ה-Gun Devil, והראו איך הוא הגיע. בקומיקס זה היה מפורט יותר, ובסדרה זה היה ממש קצר. הראו את הפלשבק של אקי בו הוא שיחק עם אח שלו לפני שכל המשפחה שלו נהרגו בגלל ה-Gun Devil. אז עכשיו אנחנו יודעים למה אקי נמצא במחלקה לצייד שדים – בשביל לנקום ב-Gun Devil שהרג את המשפחה שלו.

כל החלומות של דנג’י מתנפצים, אז הוא מאוכזב בהווה ומאוכזב לעתיד — מה אם הדברים שהוא ירצה בעתיד גם לא יהיו טובים כמו שהוא מצפה להם, מה הטעם לחיים אם כך?
מקימה קצת עוזרת לו עם הבעיה הזו, וגם מבקשת ממנו להרוג את ה-Gun Devil בשבילה. בקטנה.

ודנג’י ופאוור מתנהגים כמו אידיוטים ואקי מיישר אותם עם מסטיק. יש קטע של “דנג’י ופאוור מתנהגים כמו אידיוטים” בכל פרק, וזה עדין מבדר אותי מאוד.

איש המסור זו סדרה של מכות ובדיחות, אבל הסיפור הכולל הוא כ”כ עצוב, הכל שם עצוב. עד עכשיו הפרקים היו עם בדיחות ומכות, אבל עכשיו התחילו זרעי האירועים העצובים בסדרה.


התגובות סגורות.

« »