רובוטים.אורג

רובוטים אינפורמצ בע"מ
25  05 2012

תעסוקתי הבאה

למי שפיספס את הפרקים הקודמים, מציאת עבודה בשבילי היתה בעצם ניסוי ארוך בהמנעות מראיונות. וכך הגעתי לחברת קבלנות בתחום שמתחרה עם עובדים זרים בארצנו. זכיתי לקטוף תותים ועגבניות שרי כמו שרציתי, וגם כמה חומרים נוספים מן הצומח שהשתיקה יפה להם (ובתי חולים בארץ לא מאמינים כשאנשים אומרים להם “אבל לא ידעתי מה זה עושה”).

החסרונות בעבודות חלומותיי המקורית היו רבים: אני לא אוהבת עבודה פיזית, וגם עבודה בחוץ לא מתאימה לי – אני חייבת מזגן. והדבר הכי נורא הוא הריחוק מטלויזיה ומפרסומות.
ולאחרונה אני חושבת שאני צריכה להחליף תחום. הדבר שהכי יתאים לי לעשות הוא גם הדבר שאני הכי טובה בו – בטלה. זה תפור עלי! אני אהיה מצויינת בזה. יש לי ניסיון רחב במיוחד. ולכן, מה שאני צריכה להתרכז בו עכשיו הוא לגרום למעסיקים לראות את הבטלה שלי כנכס לחברה.

הבטלה שלי הולכת לכלול הרבה עבודה; הדבר השני הכי חשוב הוא ההתעסקות במדפסת (הראשון זה מנוחה, לא צריך להרחיב בנושא). עם המדפסת יש לי עוד הרבה עבודה, ואני צריכה בזמן בשבילה. עוד משהו שחשבתי עליו הוא
Diablo 3, שעם יציאתו החלטתי שאולי כדאי להתחיל לשחק, לאו דווקא בדיאבלו כי הוא קשה מידי, יש משחקים אחרים שאני חושבת שאוכל לשחק על המחשב חסר כרטיס המסך שלי ומערכת הפעלה שיש ל-1.6% מהאנשים (אני כ”כ מיוחדת, וזה עוד לפני שהזכרתי את המקלדות שלי).

מאפיינים לעבודה המאפשרת בטלה אקטיבית בנוחות:

  • מזגן
  • מחשב עם Windows ומחובר לאינטרנט
  • קרוב לבית (בשביל נגישות למדפסת)
  • שעות עבודה נוחות

לפי אלו משרת חלומותיי החדשה היא להיות פקידה, ועוד יותר טוב יהיה להיות פקידה בקבע!
יש מזגן, יש מחשב ואוכל לשחק, ואף אחד לא יגיד לי שום דבר אם לא אספיק עבודות – אני פקידה, לא יצפו ממני להרבה מימלא.

מה שעומד כרגע ביני לבין להיות פקידה מוצלחת ומצליחה הם פרטים שוליים: אצטרך להחליף את כל המלתחה שלי שתראה כמיטב אופנות עכו”ם, ולוותר על שלט “האתאיסט” שלי – כי איזו פקידה שמכבדת את עצמה תסתובב עם כאלה דברים? אבל מה לא אעשה עבור משרה שמאפשרת בטלה ו-battle.net.

אז כמה סוכר?


תגובתך




« »